fredag 29 maj 2009

60 dagar till BF...

...känns lite speciellt, två månader, ganska exakt. Ser man till datum så var det ju två månader kvar igår eftersom vi har BF 28 juli... sen vet man ju aldrig när h*n behagar titta ut, den här gången kanske det blir 10 dagar före BF!!!... oj, oj.

Jag börjar verkligen bli en "boa" nu, vill verkligen börja fixa till grejer, ta ut spegelbyrån från sovrummet så vi kan ställa spjälsängen på plats... fixa till badrummet uppe så vi kan ha skötbord där, försöka fixa någon lösning för skötbord nere i vårt omöjliga badrum...

Häromdagen stod jag och höll i ett 2-pack bodies på Lindex i stl 56, men jag köpte inte, inte än...

Idag är det "halvdag" på jobbet, så jag ska försöka förbereda lite inför nästa vecka.... det är verkligen "fullt upp", men det lugnar ner sig lite efter midsommar, i alla fall som det ser ut nu i kalendern... fast i kalendern står ju inte alla "att göra innan jag slutar jobba-grejer"... men jag har ju ialla fall en lista på vad som ska göras, men det är inte tidsbestämt när det ska göras...

Nej, nu ska jag ta tag i jobbet igen, eller ska jag försöka få i mig nån mat?

Kram på er därute!

/M.

Inga kommentarer: