fredag 1 maj 2009

Vårbruket...

...har dragit igång, så Viktor och jag har inte sett till Stefan på hela dagen. Det verkar ändå som om han är på G hem snart.

Så skönt med det härliga vädret och att kunna sova till kl 8 på morgonen, så V har varit väldigt snäll idag, annars har han varit ganska lättretlig på sistone, men jag tror det beror på att han har sovit för lite, svårt att komma till ro på kvällen har han...

Själv har jag lite beslutsångest om jag ska åka på mässa imorgon eller inte. Det finns mycket att göra här hemma, men å andra sidan skulle jag nog behöva lägga några timmr på mig själv också...

Idag har vi varit ute mest hela förmiddagen, sen har jag putsat fönster, fast jag hoppade över mellan glasen, tog bara ut- och insida, men det(man) ser betydligt bättre ut än tidigare :-)

Ikväll ska vi grilla lite, ska bli gott, och mysigt :-)

Kram på er därute. :-)

/M.

Inga kommentarer: