fredag 31 juli 2009

Äntligen!....

....har vi internet igen! Nu har de varit här å lagat ledningen som gått sönder... vi lyckades laga den provisoriskt själva men inte tillräckligt bra för internet, så vi har bara haft telefon... tänk så låst man blir!

Säkert många av er som följer bloggen som tror att det långa uppehållet av surfande från min sida berott på att bebben behagat titta ut, men tji fick ni... å tji fick jag. Jag hade hellre haft det som anledning kan jag säga. Börjar bli skapligt tungt nu... På tisdag har vi UL på 40+6, om h*n inte vill titta ut före det...

Vi är i alla fall mer än redo, allt står "packat och klart" i hallen, å frysarna är fulla av matlådor...

Nej, nu ska jag surfa runt lite, å uppdatera mig på andras liv... :-)

Kram på er därute... /M.

2 kommentarer:

Fnyz sa...

men va skönt att ni fick sånt tidigt UL!!! när jag gick över så var det nått med att manskulle gå över 10 dagar innan man fick ul, fast viktor var väl ganska stor så de kanske är därför?

men oavsett så hoppas jag att du liksom jag missar din UL tid :-D direkt när jag fick min tid av BM så satte det igång för mig :-D

maria sa...

Hej,hej, dom säger ju att den som väntar på något gott får vänta länge... Klara gick över 2 veckor. Hoppas allt går bra när det väl är dags. Kram maria