söndag 5 juli 2009

4 arbetsdagar kvar...

...som jag egentligen helst vill slippa... men de är i alla fall något kortare än normalt, ska försöka sluta mellan 14-15 dessa dagar som är kvar. Inte finns det mycket motivation kvar för jobbet, av olika anledningar, men sen har även fokus förflyttats till något annat som väntar inom några veckor.... :-)

Även V känner på sig att det närmar sig tror jag, för han är smått upprorisk här hemma, speciellt mot mig... hoppas det inte blir samma reaktion när vi väl har nr 2 här....

Här handlar det mesta om boande just nu, har börjat tvätta babykläder och sängen är klar för vem det nu än är som kommer att förgylla vår tillvaro. :-)
Igår rensade jag dessutom igenom skafferiet, det rymmer mycket, det vittnar 4 öppnade förpackningar av torkade aprikoser om.... Idag var det först kylskåpets tur, sen har jag även rensat skåpet som vi har matlådor och plastlådor i.... Nu på eftermiddagenförsökte jag gallra ur äppelträden, men gav upp ganska fort eftersom V inte förstår innebörden av att gallra, utan han totalrensar bort alla kart.... får se om vi orkar med det efter han har somnat.....

Nej nu ska jag försöka göra något mer nyttigt :-)

//Kram på er! /M.

1 kommentar:

Fnyz sa...

ååå vad spännande de börjar bli nu :-D så himla nära de kan vara vilken dag som hellst eller om en månad :-o sluet är jobbigast m,en även det mest roliga av hela grejen :-D