torsdag 9 juli 2009

Äntligen!!!

...nu har jag jobbat klart, på ett bra tag framöver. Meddelade växeln att de kunde ställa telefonen till 23 augusti 2010...alltså drygt ett år!

....men tidsoptimist har jag varit denna vecka....vad sägs om detta:

I tisdags närjag gick hem från jobbet tänkte jag; jag hinner nog klart till lunch imorgon...å sluta en dag tidigare än planerat....
Igår fick jag ringa till mormor som var med V och fråga om det gick bra att jag jobbade till 14, så skulle jag nog hinna klart....men det gjorde jag inte. Då sa jag innan jag gick hem, imorgon jobbar jag till lunch, sen är jag klar....
Idag jobbade jag till 14:45 och det var fullt ös ända in i kaklet, men nu är jag hemma!
Så jag hoppas att även V vill ha ite sovmorgon imorgon... :-)

Ha det bra Sverige :-) /M.

1 kommentar:

fnyz sa...

grattis eller vad säger man :-D tänk vilken känsla, alla som går på semester är ju lyckliga at få ställa telefonsvararen på augusti IÅR å du får ställa den ett helt år dtill :-D å nu kommer bebisen inom en månad, när som hellst från nu till mitten av augusti kommer det komma en liten skruttis å bo med er :-) det kommer gå jättebra även om du är orolig, det kan kännas panikartat ltie i början på hur man ska lyckas hinna med allt å få in rutiner men det löser sig ju :-)

massa kramar!