måndag 3 augusti 2009

Hemma, hemma...

ja, vi är fortfarande hemma! Även om inte bloggen uppdateras så frekvent just nu, men det beror mest på att internet fortfarande krånglar... på den bärbara datorn funkar internet inte alls, och på våra stationära så måste man starta om modem och router varje gång innan man slår på datorn.... drygt....

Apropå magen så trodde jag nästan att det var dags i lördags för då hade jag känningar med jämna mellanrum som strålade ner mot ljumsken... men jag tog två alvedon och gick och la mig, med tanken att vaknar jag med ont efter två alvedon kanske det är dags, men det blev så bra så... sov hela natten förutom ett toabesök...

Här hemma rullar det på, snart har vi tegel på altan-taket... bilder får ni se sedan... :-) Men bra blir det!

Igår storstädade jag nedervåningen med förhoppningen om att det skulle "sätta igång", men icke.... Får väl ta mig an övervåningen nu då får se om det går nå bättre...

Nej, nu ska jag surfa runt lite för uppdatering igen.

Kram på er!

/M.

Inga kommentarer: