fredag 10 juli 2009

Nyfrissad och nyfotad...

Japp, äntligen kan jag skriva under på detta också... det var ett tag sen som jag senast blev frisserad, tror närmare bestämt att det var i slutet av mars... och magfoton har jag inte lyckats med på kanske 1,5 månad... så då måste man ju passa på när man får besök av de som kan...
Ida, och Beppe förstås, har varit här så Ida har klippt och slingat mitt hår... ska se om jag hittar nån bra före-bild, annars får ni hålla till godo med bara en efter-bild...
Å efter frukost ringde Hanna å frågade om hon fick ta med sig sina brudar å komma hit för "tilda" ville gärna leka med Viktor, å han har även frågat efter henne på sistone så det passade ju bra också. Dessutom blev det jättebra för H fick köra "markservice" med kaffe, dukning och laga mat till barnen, medan Ida stylade mig :-) Tack så mycket båda två! :-D
Här ska ni få se på lite bilder från dagen...


"Före-bild"... från förra veckan....


Efter:



Åsså vill ni kanske se nån magbild... å jag har ju ännu inte blivit nån riktig fena på PS så ni får två svart-vita kort, ett med mig å ett med mig och V som pussar magen :-)



Puss på er därute... :-) /M.

2 kommentarer:

Fnyz sa...

titta de blev ju faktsikt bra :-) å att han pussade så länge så man fick till några bra :-D

tack för en härlig dag :-D det var mindre härligt å köra hem i skyfallet! tildan blev rädd när bilen körde genom vattenpölar men tillslut somnade hon av utmattningen av å ha lekt hela dagen :-D

kramar

Maria sa...

Hej, kul att jag hittade hit... Va fin du blev i nya frissan. Lycka till när det är dags för den "lilla". kram Maria (dagisfröken)