söndag 1 mars 2009

Magen...

Ja, nu äntligen har det blivit av! Lite magfotografering :-D. Elin med familj var här och hälsade på idag och då fotade Elin mig. Hon är så himla duktig på att fota, men oj så konstigt det kändes att stå och posera.... men nu är det väl bara att vänja sig i 20 veckor framöver... Får väl se om vi lyckas få till en rutin med veckofotograferingar, eller om det blir varannan vecka... Här kommer det några smakprov från dagens fotografering :-)

Just nu är jag i vecka 19 och på tisdag går jag in i vecka 20.




Nu återstår bara en fråga?: Vem hann först med bloggen... Jag eller Elin? :-)

Kram så länge! /Maria

3 kommentarer:

Pylle sa...

du blev först =). Var så kul att hälsa på er idag så det måste vi göra ofta. Kram

Anonym sa...

Jag såg nog dina inlägg redan igår men hade en kullerbyttai famnen så det var svårt att kommentera. foton är jättefina! Den tröjan var jättefin på dig :-)

Anonym sa...

Hej vännen!!
Vilka fina bilder!!!
Tänk vad fort det går...redan vecka 20 =)

KRAM KRAM
//Malin