lördag 28 mars 2009

Helg igen :-)

...veckan som gått har verkligen gått fort! Har bara jobbat, ätit och sovit känns det som. Har nämligen åkt på en förkylning så det har blivit sängen tidigt varje kväll denna vecka. Vet egentligen itne om jag är så mycket piggare idag, men vi ska i alla fall åka på 3-årskalas till Ester. Hon fyllde år i torsdags men det är kalas idag. Hipp, hipp hurra för Ester! :-)

Jag hoppas även att vi hinner städa och tvätta lite i helgen, det har blivit eftersatt under hela veckan eftersom vi (inte bara jag utan även S) har varit förkylda. S är dock betydligt piggare, han hade bar ont i halsen en dag. Typiskt, kunde väl vart jag som fått "light-varianten", jag har ju så dåligt flås utan att vara täppt i näsan av en förkylning...

Nåväl, ska sluta klaga. Köpte i alla fall lite nya blommor igår, både pelargoner till köket och orkidéer till sovrummet. Blev så fint :-)

Kram på er alla,

/M.

Inga kommentarer: