torsdag 5 mars 2009

M som i Maria

Eftersom Fnyz inte orkade utmana nån den här gången så snodde jag denna kula grej :-)

Det snurrar runt en utmaning där man ska svara på ett antal frågor å alla svaren måste börja med första bokstaven i ens eget namn. Man får inte heller svara samma sak på flera frågor. Fanns en fin text som man kunde klistra in här men jag orkar inte :-D inte heller orkar jag utmana några att göra detta, jag gjorde detta bara för att fördriva lite tid ;-)

1. Vad heter du?: Maria
2. Ett ord på fyra bokstäver: Matt
3. Flicknamn: Maja
4. Pojknamn: Mats
5. Yrke: Matgrossist (??)
6. Färg: Mintgrön
7. Klädesplagg: Mössa
8. Mat: Makaroner
9. Sak i badrummet: Mousse
10. Plats/stad: Madrid
11. En orsak att vara sen: Måste bara fixa först...
12. Något man skriker: MAT!
13. Film: Mona-Lisas leende
14. Något man dricker: Mjölk
15. Band: Manic Street Preachers (stavas det så??)
16. Djur: Myskoxe
17. Gatunamn: Magasingatan
18. Bil: My toyota is fantastic (Lite busigt, om man ska var ordentlig säger jag Mazda).
19. Sång: Mamma Mia (Abba)
20. Känd person: Mia Thörnblom (coach i personlig utveckling och en härlig författare i samma ämne)

Inga kommentarer: