måndag 15 juni 2009

Stellas - alla mina bidrag är klara!

Kan ni tänka er... ni som känner mig och mitt scrappande... detta är kors i taket, att jag är klar med alla bidrag, både LO:s och kort, till Stellas Sunny Days-tävling. Sista tävlings-/inlämningsdag är 31/8! och jag är klar 15/6!!! Jag som brukar göra klart 1 eller 2 bidrag kvällen före sista inlämningsdag...

Och eftersom jag även lagt upp dem i galleriet på stellas så kan ni ju få se dem här också :-) Känner mig så DUKTIG! :-D


VALFRI LO:



UTMANINGEN:




SKISSEN:


LIFTEN:


Som ni ser så är det bara kort på Viktor, å bara kort som tagits av personalen på dagis. Det var ingen medveten strategi från min sida, men ändå rätt kul eftersom de kommer att sitta i V:s album allihopa....

Så, det var allt för idag :-)

Kram och god natt. /M

Inga kommentarer: