torsdag 25 juni 2009

33 dagar kvar....

tänk....inte för att jag riktigt tror på det själv men det kan ju faktiskt bli FÖRE BF denna gång, så det kanske bara handlar om 20 dagar.... å vi har fortfarande inte köpt något babyskydd till bilen... det slutar väl med att S får åka å köpa en innan vi åker hem från BB...

Sist vi/jag var på ikea så fick ju jag springa genom varuhuset och tag-själv-lagret på 25 minuter... nu skulle jag mer vilja göra en sväng för att strosa och fundera...har ju lite grejer på en lista i huvudet också, men inget nedskrivet...

På söndag ska jag och två vänner till freluga och lyssna på Hanna-kören, tänk om det skulle sätta igång nåt?... Ni får inte sjunga så högt kören...lova det! ;-)

Nu ska jag sträcka ut mig i soffan....Kram i sommarvärmen :-)

//Maria.

Inga kommentarer: