måndag 13 april 2009

Å så här blev det scrappade resultatet...

Nu är jag riktigt snabb med bloggen :-)

Tyckte så mycket om fotona som Elin tog igår, så jag valde som sagt ut några favoriter och bloggade och skrev ut.

Att jag lyckas scrappa aktuella foton är också en bedrift för min del :-).
Kanske inte världens bästa foto av en LO men så här blev det i scrappad form:



Det är alltså en LO till mit BOM-album som jag har i letterzise, 8,5*11 tum. Pappren är rakt igenom från MME, även den gröna remsan och den runda dekorationen som det står "just me" i. Bokstäverna är utstansade små från "Finale", som jag 3D-lackat, å så lite swirls... klart!

Nu ska jag fixa å dona lite. Det är ju trots allt arbetsdag imorgon.

/M.


2 kommentarer:

Fnyz sa...

åååå vad du har kommit igång med bloggen! å vad fina layouten blev! känns som du tagit ett steg i utvecklingen igen, du tyckte ju själv att du stod still ett tag i vintras men nu känns de som det släppt igen


kramar

Pylle sa...

åå så kul att du blev nöjd med dem och skoj att du hunnit med att scrappa dem redan också. ÅÅ den är jättefin vännen. Kramis på dig.