onsdag 8 april 2009

111 dagar kvar...

... till BF, men jag tror att det är några fler dagar - eftersom jag tror på 2 augusti, istället för 28 juli. Det är i alla fall full fart i magen, när jag var till BM häromdagen hade hon svårt att höra hjärtljuden för det var sånt liv därinne...


Just nu är det fullt upp på jobbet så jag har skippat det där med att vara hel-ledig imorgon, skulle i alla fall, enligt vad jag sett, vara gråtrist väder imorgon, så det spelar ju inte så stor roll...

Påsk-handlingen får bli i eftermiddag efter jobbet, och så får jag ta städningen imorgon eftermiddag, för hela dagen imorgon tänker jag då inte jobba - det får räcka till 13. 00...

Idag ska jag i alla fall få gå å äta god lunch med kontorets två "Helenor", och kanske nån mer vill följa med... Det ska bli trevligt, kanske blir att jag köper lite blommor också, så gissa vart vi ska äta lunch? :-)

Kram så länge...//M.

2 kommentarer:

Pylle sa...

Just som det ser ut nu så har vi inte så mycket planer alls inför helgen förutom att vi ska plöja igenom Ikea någon dag och umgås lite med familjen. Behöver ju fota magen nu för nu var det ett tag sen. Jisses bara 111 dagar kvar snart under 100 ju, minns att jag då börja få panik inför att det skulle komma en till och nu är han så självklar kan inte tänka mig hur det var utan mys Herman =). Kram på dig och hoppas du får en trevlig lunch.

fnyz sa...

hihi ja vart kan de ha varit ni åt :-D du får komma ut å kika i butiken när du är ner nån dag :-)