tisdag 11 januari 2011

OMSTART 2011

Ja, vi får väl se hur länge det håller i sig, men jag tänkte att ett nytt år kanske kan inspirera lite till att komma igång med bloggandet igen... :-)

"Bara lite småfix kvar..." hette senaste inlägget och det syftade till vår nästan fullbordade köksrenovering... Tyvärr så kan jag meddela att detta småfix till viss del fortfarande finns kvar att göra. Det är några såna där rackiga lister som ska målas ett varv till... en klassiker tror jag när det gäller saker som blir kvar att göra vid renoveringar...

Annars rullar livet på ute på Isnäs... När vi är hemma allihopa blir det väldigt mycket "ajaj" och "nej" eftersom vi har en 1,5-åring som är ÖVERALLT, å nej jag skojar inte. Hon ÄR överallt... klättrar på stolar, river i blomkrukor, tjuvar disktrasor, kastar saker i toaletten.... fast trots allt detta så är hon ju den goaste Emma som finns, bara det att hon är en mycket bestämd liten dam som vet vad hon vill, å får hon inte som hon vill då säger hon till.... mamma (Emmas mormor) säger som så "jag tycker jag kommer ihåg nån annan som var så när hon var liten".... hmmm, undrar vem hon syftar på ? ;-)

Ska försöka få till några bild-uppdateringar också här, så småningom, men inte just nu. Nu måste jag återgå till arbetet, lunchrasten är slut.

Gott nytt Blogg-år på er!

/Maria

2 kommentarer:

Pylle sa...

ÅÅ härligt maria att du också försöker komma igång med bloggandet igen. Massor med kramar från mig

Fnyz sa...

jjaaa vad kul med en uppdatering, å därför så ska du få en grej av mig i nne i min blogg så har du nått mer att blogga :-D