fredag 14 januari 2011

Fotoutställning på Mobackes

Jaa... tänka sig. Var idag å tjuvkikade lite på en fotoutställning på Mobackes i Bollnäs. Fotograferna som ställer ut är Anna Alverhag och Katarina Hansson. två superduktiga fotografer, utställningen är definitivt värd ett besök.

Hur som helst, när jag går där å (tjuv-) kikar (invigning imorgon...) ser jag helt plötsligt en bild på min underbara lilla tös Emma. :-) Hur kommer det sig tänker ni säkert?.. Men då ska jag berätta för er att i höstas så kom Anna A till oss för att fota Emmas 1-årsfotografering, helt underbara bilder blev det. En av de bilderna är nu med på ett hörn av utställningen på mobackes. För övrigt var det en av mina favoritbilder av serien vi fick, så det känns himla roligt!

Trevlig helg på er därute. För min del blir det en lugn hemma-helg.

Kram. /M.

Inga kommentarer: