söndag 1 augusti 2010

1 augusti! Nedräkningarna har börjat...

... ja, jag har insett att det är många händelser att räkna ner till nu! Se här...

9:e augusti ... kommer snickarna som ska rusta köket, så innan dess ska vi riva ut den gamla inredningen och ta bort en garderob i det angränsande rummet...

14:e augusti... blir vår lill-skrutta 1 år!!! Tänk vad fort tiden går.

21:a augusti... är det trevligheter i byn :-)

23:e augusti... börjar vi skola in lill-skruttan på dagis.

å om en månad, 1 september, börjar jag jobba...

Å mitt uppi allt detta ska jag även ha ett Me&I-klädparty, och naturligtvis 1-årskoll på BVC. Tror ni jag kommer hinna scrappa eller uppdatera bloggen nåt i augusti?

Hur som helst så vet ni nu att det händer grejjer på Isnäs. Vi har det jättebra.

/Maria

1 kommentar:

Lilla07an sa...

Oj, oj... det händer grejjer ute i Änga, hör jag. Men du trivs väll när det rör sig va? Det är min uppfattning om dig i alla fall. Har Anna-Karin börjat sälja igen eller vem ska du ha Me & I med? Ska bli spännande att se vad det finns i den nya kollektionen. Vi behöver en snuttefilt till bäbisen så jag hoppas det kommer finnas nån sån i nya kollektionen.
Ha det gott!