söndag 18 april 2010

Jag antar utmaningen!

Japp, detta känns så inspirerande! Kolla in www.antautmaningen.blogg.se

Jag gick med i viktklubb.se i februari men har inte riktigt kommit igång med varken mat eller motion så som jag önskat. Det här tror jag kan bli en bra sporre att verkligen få fart på mitt nya liv! :-)

"Trots" min inaktiva start har jag lyckats tappa 4 kg, och målet är att ha gått ner 10 kg (alltså 6 kg till) till i augusti.... Det mesta av detta tror jag sitter fram på magen efter mina två graviditeter -05 och -09...

Jag har köpt träningskort på sporthallen i Bollnäs men vill gärna träna tillsammans med någon, så är det någon av er andra som antar Sandras utmaning som gillar Core eller Spinning så har ni en träningskompis i mig! :-)

Här kommer mitt kontrakt med mig själv!

Jag vill få bättre kondition och "flås", och jag vill få en fastare kropp. :-)
Jag har anmält mig till Vårruset i Gävle tillsammans med mina arbetskamrater, och där vill jag jogga mer än gå.
Jag vill röra på mig minst 2 gånger (helst mer) i veckan, om det blir gym eller löpning/joggning får tiden styra lite över.
Jag ska äta mer grönsaker och frukt. Godsaker ska jag försöka begränsa till helgerna.

/Maria Larsson, Bollnäs 20100418

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag blir så glad när jag läder detta. Jag tror på dig!!! Kram Sandra