söndag 6 december 2009

Crazy Time :-)

Tjoho! Jag kom tvåa i två deltävlingar och blev lottad 4:a i en tävling (1:a och 2:a röstas fram av juryn och plats 3-5 lottas bland alla deltagare) Så himla glad :-) 2:a-platserna innebär 2 presentkort á 150 kr :-). Första gången jag verkligen vunnit med hjälp av röstning, innan har jag bara haft turen vid lottdragningar :-)

Nu ska jag lägga mig...ganska trött efter denna kalas-helg som jag avslutade med pepparkaksbak på eftermiddagen idag...å ikväll har jag arrangerat två blomgrupper med hyacinter...får se om de hinner blomma över innan julen kommer eller om de blir alldeles väl-tajmade :-)

Puss å kram på er därute :-).

//M.

2 kommentarer:

Fnyz sa...

jag såg gumman :-D och att placera sig i två tävlingar :-D superbra! grattis!!! hade ju ingen aning för jag satt ju inte i juryn :-)

Maria sa...

Grattis! Va kul!