fredag 30 oktober 2009

Plötsligt händer det...

....har haft lite svårt med att få till LO-s till en scraptävling, "klagade" på min brist på inspiration senast i Onsdags, men nu är minsann alla 4 bidragen klara.... :-) Tyvärr kan jag inte visa dem här än eftersom jag inte FÅR ladda upp dem i tävlings-forumet än, så det fårni vänta en månad på:-)

Idag har jag jobbat. jo ni läste rätt, jag ska testa att jobba lite trots att Emma är så liten, men hon är så snäll, så det är inga problem ännu att ha henne med, och några av timmarna sköter jag även hemifrån. De är himla roligt, jag har insett att jag är en mycket social person (bra att slutligen komma till insikt vid 32 års ålder)... så att bara gå hemma är inte min grej...

Nu ska jag softa, eller kanske somna, framför tv:n... :-)

Inga kommentarer: