tisdag 22 september 2009

Scrappat :-)

Nu kommer ni bli förvånade... Jag ska visa lite LO-s... Idag har jag tagit tag i en "hög" som väntade på att bli 3D-lackade, och när jag ändå gjort det så fotade jag dem också. Vissa får ni inte ens se än eftersom det är till Stellas "crazy time-tävling" som jag inte laddat upp där än, och lite annat också, så de får ni se om nån dag.... kanske :-)

"Vi 3 - midsommarafton 2009 i flugdammen"


En dubbel: "Smått galen", och "En blå cykel"

"Grabbarna håller koll"


"Sann glädje på den första snön" (alltså för nästan ett år sedan)...
Det var allt för nu :-) Kram M.

1 kommentar:

Maria sa...

hej,hej...
va kul att få se dina Lo´s. Så himla fina. Jag har inte scrappat på nån vecka nu men ska på en träff i Edsbyn på lördag. Ska bli så kul. Ha det gott, Maria