torsdag 20 november 2008

Renovering!!

Jo, det är sant - vi har börjat renovera! :-) Tänkte jag skulle visa lite bilder på hur arbetet fortskrider...





Korkoplast försvinner...
Korkoplasten är borta....








Klick-golv inlagt...
Panelskivorna är uppsatta och grundmålas...
Som ni ser så har vi lagt "fusk-klinker" som golv - det är alltså klick-golv som ser ut som klinker :-)
Sedan har vi tagit bort garderoben längst in och på de två väggarna längst in kommer det att bli pärlspont-skivor, som jag håller på att grundmåla på bilden. Den
slutliga färgen kommer att bli vit-beige... och tapeterna är vit-randiga med både silver- och guldskiftningar i det...
VI har även insett att vi behöver måla om dörrarna så det är lite jobb kvar, men
det ska förhoppningsvis bli klart till 1.a advent!
Nu är jag trött på bloggen den gör itne som jag vill.... bilderna hamnar inte där de ska men ni ser ju i alla fall resultatet....
Nu ska jag sova. Kram M.

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir fint de där när de är klart! Inser att jag måste åka och besöka er när jag kommer till Bollnäs i jul. Vet ju inte ens vart du bor vännen....