onsdag 7 maj 2008

Första lediga dagen...

...sedan jag började jobba 80 %. Skönt inledde starkt med att sova till kl 8.00 :-) Därefter har Viktor och jag roat oss med pussel och traktorer. När vi skulle gå ut så var det ju så att stefan var hemma med traktorn, så då ville ju inte viktor göra något annat än att åka traktor. Därför sitter jag nu här själv, fast jag är föräldraledig... det kanske kommer att få en ny innebörd här... att vara ledig från att vara förälder.... Har i alla fall passat på att stryka den där högen med kökshanddukar och dukar som har legat alldeles för länge, å så ska jag ta å hänga tvätten nu, som jag körde imorse....

Ja det finns mycket att hitta på...nu ska jag börja kolla efter lunch, grabbarna kommer väl in så småningom :-)

Kram alla vänner.

Inga kommentarer: